Üzenetét megkaptuk
Üzenetét megkaptuk
Üzenetének továbbítása sikeres volt, erről visszaigazolást küldünk megadott email címére!
Köszönjük szépen kapcsolatfelvételét!
- A beérkezett üzenete iktatásra kerül
- Kézbesítjük megkeresését az ügyében eljáró osztályunkhoz
- Kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot amennyiben felkeltette érdeklődésünket
Igyekszünk a megkeresésére a lehető legrövidebb időn belül reagálni.
Az átlagos válaszadási idő 24 óra.
Az adatainak kezelését szigorú szabályok alapján végezzük, további információt ide kattintva kaphat: Adatvédelem
Vállalati kultúra:
Már a kezdetektől a legfontosabb értékteremtő tevékenységnek a kemény és szorgalmas munkát tartottuk. Az alapvető társadalmi normáknak és értékrendnek megfelelve becsületesen, kitartóan, céltudatosan és aktívan tennünk kell és teszünk azért, hogy hasznos szolgáltatásokat nyújtsunk, amivel értéket állítunk elő és amivel legjobban szolgáljuk partnereinket. Azt várjuk el magunktól és kollégáinktól, hogy a közös érdekeink szolgálatában a képességeik és tudásuk hatékony kihasználásával végezzék el feladataikat és kreatív és kritikus szemlélettel vizsgálják az előttünk álló lehetőségeket.
Olyan szabályokat alkotunk és olyan környezetet teremtünk, amelyek lehetővé teszik a kiemelkedő teljesítmény és újdonságnak számító ötletek támogatását és érvényesülését. Célunk a hosszútávon fenntartható és hatékony működés, ami biztosítja partnereink számára az elvárt minőségű szolgáltatást és kollégáink számára a biztos hátteret, stabil munkahelyet.
Gyakran ismételt kérdések:
Az üzenetét kollégánk iktatja, és a megkeresését az ügyében eljáró osztálynak továbbítja.
A megkeresés jellege alapján a válaszadás emailben vagy telefonon is történhet. Igyekszünk ügyfeleinkkel a leghatékonyabban és leggyorsabban kommunikálni, hogy a legjobb szolgáltatást biztosíthassuk.
A megkeresés jellegétől függően változó lehet a válaszadási idő, de átlagosan 24 órán belül minden üzenetre reagálunk.
Amennyiben nem kapott választ üzenetére, úgy a visszaigazoló emailben található elérhetőségen érdeklődhet. További kapcsolatfelvételhez szükséges adatokat a weboldalunkon talál, központi email címünk pedig a .
Szolgáltatások
Ismerjen meg minket
Nemzetközileg ismert Magyar Családi vállalkozás a fuvarozás és logisztika élvonalában. Ami különlegessé tesz minket az az elkötelezettségünk, hogy pozitív hatást gyakoroljunk partnereink, kollégáink és családjaik életére. Mi értjük azt, hogy a siker nem csak a termékek szállításáról szól, hanem a kapcsolatok kiépítéséről, valamint a növekedési és fejlődési lehetőségek megteremtéséről is.
Lépjen vissza a főoldalra
Olvassa el aktuális híreinket:
Horváth Rudolf Alapítvány
Tudjon meg többet alapítványunkról
Az alapítvány célje a szociális támogatás, segítségnyújtás a rászorulók, hátrányos helyzetben lévők részére szociálisan nehéz helyzetbe került munkavállalók és családtagjainak, illetve rokkant és öregségi nyugdíjban részesülők segítése.
Jelentkezését megkaptuk
Elküldve!
Jelentkezését megkaptuk!
Regisztrációja meghirdetett állásunkra sikeres volt, erről visszaigazolást küldünk megadott email címére!
Köszönjük szépen jelentkezését!
Köszönjük, hogy meghirdetett állásunkra benyújtotta hozzánk jelentkezését. Amennyiben megfelelőnek találjuk önt a pozíció betöltésére, úgy felvesszük önnel telefonon a kapcsolatot és személyes interjú időpontot egyeztetünk.
- A beérkezett jelentkezése bekerült az adatbázisunkba
- A második körben személyesen a Hatvani telephelyünkön folytatunk le önnel elbeszélgetést
- Munkaügyi osztályunk értékelést készít a meghirdetett pozíció feltételei szerint
- Sikeres felvételi esetén értesítést adunk önnek és munkába állásának részleteit egyeztetjük
- Telefonon felvesszük a jelentkezést önnel, és lefolytatjuk az első interjút
Az adatainak kezelését szigorú szabályok alapján végezzük, további információt ide kattintva kaphat: Adatvédelem
Vállalati kultúra:
Már a kezdetektől a legfontosabb értékteremtő tevékenységnek a kemény és szorgalmas munkát tartottuk. Az alapvető társadalmi normáknak és értékrendnek megfelelve becsületesen, kitartóan, céltudatosan és aktívan tennünk kell és teszünk azért, hogy hasznos szolgáltatásokat nyújtsunk, amivel értéket állítunk elő és amivel legjobban szolgáljuk partnereinket. Azt várjuk el magunktól és kollégáinktól, hogy a közös érdekeink szolgálatában a képességeik és tudásuk hatékony kihasználásával végezzék el feladataikat és kreatív és kritikus szemlélettel vizsgálják az előttünk álló lehetőségeket.
Olyan szabályokat alkotunk és olyan környezetet teremtünk, amelyek lehetővé teszik a kiemelkedő teljesítmény és újdonságnak számító ötletek támogatását és érvényesülését. Célunk a hosszútávon fenntartható és hatékony működés, ami biztosítja partnereink számára az elvárt minőségű szolgáltatást és kollégáink számára a biztos hátteret, stabil munkahelyet.
Gyakran ismételt kérdések:
A jelentkezést követően az adatai a jelentkezők adatbázisába kerül. A felvételi eljárás a meghirdetett álláshoz tartozó közvetlen felettes bevonásával történik, így a kiválasztásban is az ő közreműködésükkel döntünk. A jelentkezők tehát eljutnak a csoport és részlegvezetőkhöz, és a kiválasztott jelöltek telefonos interjún vesznek részt és időpont egyeztetést kapnak személyes találkozóra. Amennyiben az állást betöltik, úgy jelentkezése továbbra is aktív marad egy éves időtartamra, és amint ismét szabad pozíció tölthető be, felvesszük önnel a kapcsolatot. Egy év elteltével, vagy kérésére, az adatait töröljük az adatvédelmi szabályzatunk alapján.
Az alapos kiválasztás célja, hogy a vállalatunk olyan kollégákkal gazdagodjon, akik a szükséges képességek birtokában képesek rövid időn belül a szervezet hasznos részévé vállni. A kiválasztás folyamata a jelentkezők számának függvényében, a munkakör által megszabott feltételek alapján változó. A meghirdetett pozíció követelményei alapján értékeljük a jelentkező kompetenciáit, szakképesítéseit és eddig megszerzett tapasztalatát. A személyes interjú során pedig szándékunk meggyőződni róla, hogy tökéletesen beillik a jelentkező az elképzeléseinkbe és csapatunkba.
A jelentkezés megtörténtéről és az adatbázisba való rögzítésről a beküldés után azonnal email visszajelzést küldünk. Ezt követően a kiválasztott jelentkezőkkel folyamatosan, de legkésőbb a jelentkezés lezárását követő egy héten belül telefonon vesszük fel a kapcsolatot. Amennyiben az állást betöltötték, és a jelentkezést lezártuk, úgy emailben küldünk értesítést.
Amennyiben nem kapott értesítést, úgy a visszaigazoló emailben található elérhetőségen érdeklődhet. További kapcsolatfelvételhez szükséges adatokat a weboldalunkon is talál, és az állások jelentkezése kapcsán emailben az címre is várjuk leveleit, önéletrajzát.
Szolgáltatások
Ismerjen meg minket
Nemzetközileg ismert Magyar Családi vállalkozás a fuvarozás és logisztika élvonalában. Ami különlegessé tesz minket az az elkötelezettségünk, hogy pozitív hatást gyakoroljunk partnereink, kollégáink és családjaik életére. Mi értjük azt, hogy a siker nem csak a termékek szállításáról szól, hanem a kapcsolatok kiépítéséről, valamint a növekedési és fejlődési lehetőségek megteremtéséről is.
Lépjen vissza a főoldalra
Horváth Rudolf Alapítvány
Tudjon meg többet alapítványunkról
Az alapítvány célje a szociális támogatás, segítségnyújtás a rászorulók, hátrányos helyzetben lévők részére szociálisan nehéz helyzetbe került munkavállalók és családtagjainak, illetve rokkant és öregségi nyugdíjban részesülők segítése.
Árajánlatkérés személyszállítás szolgáltatásra
Személyszállítás árajánlatkérő
"*" a kötelező mezőket jelöli
Köszönjük szépen